کلیه خدمات  و تورهای آنلاین ارائه شده در سایت سلین سیر مشمول قوانین و مقررات سازمان

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می باشد.

 

ماده ۱: در این قرارداد مسافر یا مسافرین با عنوان ” گردشگر ” نامیده شده و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری سلین سیر با عنوان ” کارگزار ” نامیده خواهد شد.

 

ماده ۲ : موضوع قرارداد:

موضوع این قرارداد تعیین حدود وظایف و مسئولیت های طرفین قرارداد و همچنین خدمات گردشگری جهت ارائه بشرح مندرج در قرارداد بر مبنای واحد پول ملی ایران می باشد.

شرایط قرارداد:

 

ماده ۳: چنانچه گشت از سوی کارگزار به دلیل حد نصاب نرسیدن قابل اجرا نباشد، کارگزار موظف است حداقل یک هفته قبل از تاریخ اجرای گشت مراتب را به نحو مقتضی با ارائه دلایل به اطلاع گردشگر رسانده، نسبت به استرداد کل وجوه دریافتی از گردشگر اقدام نماید.

تبصره: چنانچه در بازه زمانی مقرر ، کارگزار ابطال گشت را اعلام ننموده و مبلغ دریافتی را به گردشگر باز نگرداند، کارگزار باید به تناسب مبلغ وصولی از گردشگر ، جریمه اضافی پرداخت کند.

 

ماده ۴: ساعت تخلیه اتاقهای هتل براساس قوانین و مقررات حاکم در مقصد مورد نظر بوده، گردشگر موظف به رعایت آن می باشد.

تبصره: در صورت تحویل اتاق زودتر از موعد مقرر توسط گردشگر، هیچ مبلغی به گردشگر مسترد نخواهد شد.

 

ماده ۵: گردشگران انفرادی (تک نفره) به هنگام ثبت نام مشمول مقررات و نرخ استفاده از اتاق یک تخته می باشند.

 

ماده ۶: در خصوص تورهای برنامه ریزی شده با پروازهای غیر چارتر، شرایط ابطال مطابق با مقررات شرکت هواپیمایی مربوطه و هتل محل اقامت اعمال خواهد شد. کارگزار موظف است هنگام عقد قرارداد توضیحات کامل را به گردشگر بدهد.

 

ماده ۷: چنانچه در برخی مقاصد در بدو ورود گردشگر به فرودگاه کشور مقصد، گذرنامه وی توسط مقامات ذیربط اخذ و نگهداری تا به هنگام مراجعت در فرودگاه به گردشگر عودت داده شود، در چنین شرایطی هیچگونه مسئولیتی متوجه کارگزار نخواهد بود.

 

ماده ۸: در صورتیکه مطابق شرایط اعلامی از سوی سفارتخانه در خصوص بازگشت گردشگر، تضمینی از کارگزار اخذ شود، گردشگر موظف است به همان میزان، ضمانت نامه بانکی به کارگزار تسلیم نماید.

 تبصره:گردشگران پس از بازگشت از سفر ، جهت دریافت ضمانت نامه بانکی سپرده شده لازم است با در دست داشتن اصل گذر نامه و تصویر صفحه مربوط به مهر ورود و خروج کشور مقصد به کارگزار مراجعه نماید و کارگزار موظف است پس از تایید اصالت و صحت مدارک ارائه شده فورا نسبت به فک ضمانت نامه اقدام نماید.

 

ماده ۹: در صورتیکه در روادید صادره مدت زمان مشخصی جهت اقدام پیش بینی شده باشد، چنانچه هر یک از گردشگران از بازگشت به کشور در تاریخ از پیش تعیین شده خودداری نمایند و این امر با توجه به تعهد گردشگر موجبات خسارت به کارگزار را فراهم آورد، کارگزار مجاز است با ارائه مدارک مستدل، معادل هزینه (خسارت) وارده را از طریق ضبط ضمانت نامه به نفع خود دریافت نماید.

 

ماده ۱۰: در صورت عدم صدور ویزا از طرف کشور مقصد، کارگزار در این خصوص مسئولیتی نداشته ، لیکن در صورتی که کارگزار در این خصوص هزینه ای متقبل شده باشد، جهت اخذ هزینه های انجام شده، موظف است اسناد و مدارک معتبر را به گردشگر ارائه نماید.

 

ماده ۱۱: در صورتیکه گردشگر برای سایر گردشگران یا سرپرست گروه ، راهنمایان محلی و در کل کسانی که در اجرای گشت نقش داشتند مزاحمتی ایجاد نماید و یا مرتکب اعمال خلاف شئون و اخلاق عرفی در کشور مربوطه گردد، سرپرست گروه موظف است بنا به صورتجلسه و گواهی دیگر اعضای گروه حسب مورد تصمیم لازم را در خصوص ان گردشگر اتخاذ نموده و مراتب را جهت اقدام به کارگزاری مجری گزارش نماید

 

 

ماده ۱۲: رسیدگی به هرگونه اختلاف فی ما بین طرفین قرارداد با ارائه دلایل بر عهده سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بوده و آراء صادره  از سازمان برای طرفین لازم الاجراست.

 

ماده ۱۳: در صورت انصراف کتبی گردشگر از همراهی گشت در تورهای غیر قابل تغییر و غیر قابل استردااد از یک ماه تا سه هفته قبل از پرواز معادل ۱۰ درصد قیمت کل تور، از سه هفته تا یک هفته مانده به زمان اجرای تور، معادل ۲۰ درصد و در فاصله یک هفته تا ۷۲ ساعت قبل از پرواز معادل ۳۰ درصد قیمت کل تور و در کمتر از ۷۲ ساعت قبل از پرواز معادل ۵۰ درصد قیمت کل تور به عنوان جریمه از کل مبلغ گشت کسر و مابقی وجوه به گردشگر پرداخت خواهد شد.

 

 

ماده ۱۴: در خصوص ثبت نام گروهی در شرایط عادی(غیر فورس) فقط فردی که به نمایندگی از سوی گردشگران اقدام به ثبت نام و عقد قرارداد نموده مجاز به مراجعه به کارگزار جهت پیگیری، ابطال و یا دریافت وجوه پرداختی بوده و سایر گردشگران در این خصوص مجاز به مراجعه به کارگزار نمی باشند.

تبصره: کارگزار موظف است تاریخ و شماره انصراف کتبی گردشگر را در دفتر رسمی خود ثبت و به گردشگر اعلام نماید.

 

ماده۱۵: رعایت شئونات و اخلاقیات در طول سفر از سوی گردشگر الزامی بوده و همچنین گردشگر موظف به رعایت کلیه مقررات کشور مقصد می باشد. لذا عواقب ارتکاب هرگونه تخلف و تبعات داشتن داروهایی که احیانا در کشور مقصد غیرمجاز بوده، بر عهده گردشگر است و چنانچه از این بابت کارگزار جریمه­ای پرداخت نماید می­تواند با ارائه مستندات، هزینه انجام شده را از گردشگر دریافت نماید.

تبصره: کارگزار موظف است موارد مربوط به مقررات خاص کشورها (از جمله ممنوعیت­های دارویی، رفتاری و فرهنگی و …) را به طور کامل به گردشگران توضیح داده و به صورت کتبی اعلام نماید.

 

ماده ۱۶: اگر مسافرت به صورت گروهی و خانوادگی باشد، در صورتیکه درخواست روادید هر یک از گردشگران، مردود یا با تاخیر دریافت شود بقیه گردشگران ملزم به استفاده از خدمات درخواستی و در صورت عدم استفاده می­بایست کلیه هزینه های مربوط به ابطال را با در نظر گرفتن مفاد ماده ۱۳ این قرارداد پرداخت نماید.

 

ماده ۱۷: حفظ اموال و مدارک شخصی به عهده گردشگر بوده و در صورت مفقود شدن آن مسئولیتی متوجه مدیر گشت یا کارگزار نخواهد بود.

 

ماده ۱۸: چنانچه صدور روادید و تحویل گذرنامه توسط برخی سفارتخانه­ها در ساعات آخر قبل از شروع سفر صورت بگیرد، گردشگر بایستی مقدمات سفر خود را قبلا آماده نموده باشد.

 

ماده ۱۹: گردشگر موظف است هنگام ثبت نام معادل ۵۰ درصد هزینه کل تور را در قبال اخذ رسید پرداخت و تا زمان تحویل مدارک و قطعیت سفر، الباقی هزینه­های گشت را تسویه نماید.

 

ماده ۲۰: در صورت درخواست سفارتخانه مربوطه جهت انجام مصاحبه با گردشگر و یا انگشت نگاری به منظور صدور روادید، گردشگر بایستی با هماهنگی کارگزار در موعد مقرر در کنسولگری سفارتخانه ذیربط حضور یافته و در مصاحبه شرکت نماید و چنانچه به دلیل عدم انجام امور مذکور روادید از سوی سفارتخانه صادر نگردد، جرائم تعیین شده در ماده ۱۳ این قرارداد اخذ خواهد شد.

تبصره: در صورتیکه گردشگر کلیه مدارک مورد نیاز را به موقع تسلیم و بر اساس ضرورت نیز در وقت مقرر در سفارتخانه مربوطه حاضر و مراحل مختلف مصاحبه را انجام دهد ولی به هر علت سفارت از صدور روادید خودداری نماید، چنانچه روادید درخواستی مطابق قسمت “ب” ماده ۱ این قرارداد از نوع فوری باشد، کارگزار موظف به استرداد کل وجه دریافتی بوده پس از کسر هزینه های مربوط به کنسلی بلیط و یک شب اقامت، به عنوان هزینه­های انجام شده بوده و در صورتی که روادید عادی باشد، کارگزار موظف است کلیه وجوه دریافتی را به گردشگر مسترد نماید.

 

ماده ۲۱: گردشگر موظف است در ساعات اعلام شده، در برنامه­های گشت و ترانسفر فرودگاهی شرکت نموده و در صورت عدم حضور به موقع هنگام حرکت گشت، شخصا بایستی هزینه­های مربوطه را جهت پیوستن به گروه و ادامه برنامه گشت پرداخت نماید، در غیر اینصورت کارگزار مربوطه هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

 

ماده ۲۲: در صورت ابطال گشت توسط گردشگر، کارگزار مجاز به ابطال روادید صادره برای گردشگر توسط مقامات سفارت صادر کننده روادید خواهد بود.

 

ماده ۲۳: در قبال هرگونه افزایش غیرعادی در قیمت گشت اعم از افزایش نرخ بلیط و یا سایر خدمات، با ارائه مدارک مستند از سوی کارگزار با تایید سازمان، گردشگر موظف به پرداخت مابه التفاوت اعلام شده از سوی کارگزار می­باشد.

تبصره: پرداخت کلیه عوارض خروج از کشور بر عهده گردشگر می­باشد.

 

ماده ۲۴: چنانچه گردشگر ممنوع الخروج باشد و یا در بدو ورود به کشوری مقامات محلی از ورود آن ه کشور جلوگیری نمایند، گردشگر ملزم به پرداخت هزینه­های صورت گرفته از سوی کارگزار با ارائه مستندات و مدارک مربوطه خواهد بود. سرپرست گشت نیز موظف به همکاری جهت بازگشت گردشگر به کشور می­باشد و هیچ نوع مسئولیتی در این خصوص متوجه کارگزار نخواهد بود.

 

ماده ۲۵:در صورتیکه برنامه گشت ارائه شده توسط کارگزاردر طول سفر عینآ به اجراگذاشته نشود ویا در سطحی بالاتراز آنچه در قراردادتوافق شده ارائه نگردد گردشگر مجازاست موارد را با ارائه دلایل مستدل به کارگزار موظف به جلب رضایت گردشگر میباشد ودر صورت بروز اختلاف رای سازمان به عنوان حکم مورد پذیرش طرفین قرار خواهد گرفت.

 

ماده ۲۶:درصورتی که گردشگر در خارج از کشور مستقلاو خارج ازبرنامه گشت ارائه شده نسبت به خریداری خدمات اختیاری اقدام نموده ودر آن شرکت نماید هزینه ومسئولیت عواقب آن درخصوص بروز حوادث برعهده گردشگرخواهدبود.

 

ماده۲۷:کارگزارموظف است درصورتیکه رویداد دارای شرایط خاصی ازجمله مدت اقامت محدود مدت زمان معین برای ورود به کشورمقصدازتاریخ صدور رویداد باشد.ضمن ارائه توضیحات کامل به گردشگر تصویر رویدادرا به تایید گردشگررسانده وضمیمه قرار دادنموده ومحدودیتهای یاد شده را درحاشیه قراردادمکتوب نماید.

 

ماده ۲۸:کارگزار موظف است مطابق با دستورالعمل بیمه ابلاغی ازسوی سازمان اقدانات لازم را در خصوص پوشش بیمه ای تکلیفی واختیاری به عمل آورده ودر صورت بروز هرنوع حادثه ای در طول سفر علاوه براقدام براساس شرایط بیمه تحت پوشش نسبت به همکاری ومساعدت های لازم در این خصوص اقدام نماید.

 

ماده ۲۹:کارگزار موظف است در صورت ابطال پرواز بعدی با توافق ورضایت گردشگران به کارگرفته لذا تغییرات احتمالی نرخ پرواز مورد نظربا پروازابطال شده ازسوی کارگزارقابل مذاکره وتعدیل خواهدبود.

 

ماده ۳۰:کنترل مدارک گردشگر ازجمله تاریخ اعتبار گذرنامه گردشگروشرایط وسنی همراهان برعهده کارگزار می باشد لذا درصورت قصور در این زمینه توسط کارگزارکلیه هزینه هاو خسارات برعهده کارگزارخواهد بود.

 

ماده ۳۱:کارگزاریا نماینده وی موظف است هنگام عقد قراردادتوضیحات لازم رادر خصوص مواد قراردادوتبصره های آن به گردشگر ارائه نماید.همچنین کارگزار موظف است پس ازعقدوامضا قرار داد باگردشگر یک نسخه امضا شده ازان راکه مهموربه مهر دفترشده است راتحویل گردشگرویک نسخه را نزدخود نگاهدارد.

تبصره:در صورت عقد وارائه قرار داد ازدرگاه الکترونیکی،اصل قراردادبایدبامهروامضا ارسال گردد.

 

ماده ۳۲:کارگزارمتعهد است که برنامه سفر وگشت مورد توافق رابه طور کامل ودقیق انجام دهد،لیکن در صورت وقوع حوادث و پیشامدهای غیره منتظره از قبیل جنگ ،شورش،اعتصاب ومشکلاتی که از کنترل کارگزارخارج بوده وسبب ابطال  یا تغییربرنامه گشت شود مسئولیتی متوجه کارگزار نخواهد بود ،لیکن کارگزار موظف است وجوه دریافتی رابه گردشگر مسترد نماید.

تبصره:چنانچه پیشامدهای غیر منتظره پس از ورود به کشورمقصد روی دهد ،کارگزار موظف است باارائه مستندات نسبت به کسرهزینه های انجام شده از مبلغ دریافتی اقدام ومابقی رابه گردشگر مسترد نماید.

ماده ۳۳:کارگزار متعهد است در صورت بروز هرگونه اتفاقی برای گردشگر یا گردشگران درکشور مقصد نمایندگی جمهوری اسلامی ایران را در آن کشور از موضوع مطلع سازد.

ماده ۳۳:کارگزار موظف است در قبال دریافت مدارک گردشگراعم از گذرنامه ،شناسنامه و…. ونیز کلیه وجوه واریزی از سوی ایشان ،نسبت به صدور رسید در سربرگ رسمی خود با ذکر تاریخ اقدام نماید.

تبصره :کارگزار موظف است شماره حسابی راکه لازم است هزینه های سفربه آن واریز شود را در ذیل قرار داد ذکر نماید.

 

ماده ۳۴:کارگزار موظف است قبل از عقد قرار داد تمام اطلاعات وجزییات کشور مقصد رادر قالب دفترچه راهنما به گردشگرارائه تا ازهمه شرایط  ومقررات مربوطه آگاهی داشته باشد.

آدرس و تلفن سلین سیر

  •    ایران ، زنجان ، خیابان امام ، روبروی مخابرات سابق ، پلاک 37

  •     تلفن : 1 - 33325880 - 024

  •    ایمیل: selintravel@yahoo.com

         

آمار بازدید

  • 2
  • 358
  • 122
  • 13,637
  • 101,524
  • 101,524
  • 18,992
  • شهریور ۸, ۱۳۹۷

© تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ می باشد. سلین سیر زنجان

تورهای متنوع با سلین سیر

طراحی سایت
طراحی سایتسئوسرویس و تعمیر کولر گازی